קפה מפרץ ופורט סנט ג’ון – חגיגות וצמיגים שטוחים

אחרי הבחירה החיה המדהימה ביותר בפארק הלאומי Addo, החלטנו לתת לאדרנלין שלנו להירגע מעט כמו גם לפנות לאזור הצונן/היפי של מפרץ קפה. מכיוון שזה היה די רחוק, החלטנו לבלות את הלילה בצ’ינטה, כמו גם עני שהיה לנו רק לילה אחד שם, זה נראה ממש נחמד. שוב, יש הרבה מה לראות כמו גם להופיע בדרום אפריקה!

הנסיעה למפרץ הקפה הייתה יפה; עמקים מדהימים, הרים כמו גם כפרים אזוריים היו הרקע למסע שלנו. לאורך הדרך, כשכיבינו את הכביש המהיר כמו גם אל סידאוד ארוך, היו אינדיקציות ל”אורות “… זה היה אנדרסטייטמנט!

הם היו כמו קניונים במדרכה. ניק נאלץ להתחמק מהם שמאלה כמו גם ימינה, וזה קשה כשאין כתף (הדרך פשוט מסתיימת כמו גם יש תעלה למטה בדרך כלל), הייתה תנועה באינטרנט המתקרבת כמו גם רבים, הרבה אנשים שהולכים על כְּבִישׁ. לרוע המזל, אחרי שכמעט הגיעו ליעדנו, מהמורות קיבלו את הטוב ביותר מאיתנו. התרסקנו בראש הקניון … לא היה לאן ללכת, משאית משמעותית הגיעה בנתיב השני. באופן מיידי, ציפו צמיג. לא רק שלפוחית ​​השתן, הצמיג בפועל היה בו חתך גדול.

כמה מילים נשמעות נאמרו כמו גם התעלפנו, השתנו על הסכנות, הוצאנו את תא המטען, פרקו את כל המזוודות כדי להגיע לחילוף כמו גם את הכלים, גזרו את המכוניות והמשאית כמו גם את המתג … הכל עם קהל של Xhosa סקרן אזורי (השבט המתגורר באזור זה) הצעירים שצופים. רק יום טיפוסי באפריקה!

הבתים האזוריים שנקראו ‘Roundevels’, דרום אפריקה
תיקון צמיג שטוח עם קהל של ילדי Xhosa, דרום אפריקה
הלכנו למפרץ קפה לפסטיבל התרמילאים הבולט: פסטיבל התיפוף השנתי. התרמילאים בהם שהינו היו בסדר, בהחלט לא אחד הטובים ביותר. בילינו את היום בנמנם נחוץ כמו גם התעוררנו בזמן לארוחת ערב כמו גם בירות לפני שהחגיגה החלה בסביבות השעה 8:00. היו שם מבצעים נהדרים של אנשי Xhosa אזוריים לאירוע, בעיקר כמבצעים. היו ריקודים שבטיים, שירה מקסימה, בחור אוסטרלי שמגלם את הדידג’רידו, סיום סיבובים, זוג להקות רוק כמו גם כמובן, מבצעים נהדרים כמו גם מבצעים נהדרים של תיפוף אפריקני! התיפוף כמו גם המסיבות נכנסו לשעות הקטנות של הבוקר. נהנינו מהחגיגה כמו גם מאזור מפרץ הקפה, עם זאת הרגשנו שאנחנו לא יכולים להתחבר עם האנשים האזוריים כמו גם הרגשנו שההפרדה בין אנשים שחורים כמו גם אנשים לבנים הייתה שם מאוד חזקה. התעוררנו בהרגשתו טרייה באופן מפתיע, והחלטנו לצאת מוקדם לתחנה הבאה שלנו … פורט סנט ג’ון.

נהנה מבירה בפסטיבל התופים של קפה ביי, דרום אפריקה
אחת הקבוצות המופיעות בפסטיבל התוף של קפה ביי, דרום אפריקה
אש מסתובבת בפסטיבל התופים של קפה ביי, דרום אפריקה
הופתענו לטובה כשהגענו לפורט סנט ג’ון, כמו גם שמחנו שעזבנו את מפרץ קפה מוקדם. העיירה הקטנה ביותר, שהוקמה ממש על האוקיאנוס, הייתה מוקפת בצמחייה טרופית עשירה, מצוקים מקסימים כמו גם קו חוף בתולי. התארגנו לבלות לילה בערך שם כשראינו את התרמילאים שלנו (קוף הג’ונגל), נשארנו 3 לילות מפוארים. המרחב האישי המשמעותי היה מושלם. זה היה רחוק מהבית הראשוני כמו גם הסיפון שלנו התעלמו מהג’ונגל כמו גם מצוקי סלע. החלק הטוב ביותר היה המקלחת החיצונית והפתוחה! בילינו את הבקרים בישיבה על הכיסאות שלנו, עם קפה וכן נהנינו מהנופים. התחום המושלם לתרמילאים לתכנית תקציב.

השטח הכפול המקסים בג’ונגל קוף, פורט סנט ג’ון, דרום אפריקה
היום הראשון שם עברנו נסיעה ל”חוף השני “, כמו גם הלכנו על קטע החוף הארוך לפני ששמנו לב לאינדיקציה שצוינה” צלב כאן “. עשינו את מה שהאינדיקציה הצהירה כמו גם הלכנו על מסלול הג’ונגלי לאורך קו החוף למקום בו היא נפתחה על ראש גבעה גדולה המשקיפה על האוקיאנוס. נופים מקסימים מלמעלה. לאחר מכן שמנו לב למסלול אחד נוסף המוביל מעט לאוקיאנוס.

אז, עמדנו עם זה כמו גם התגמלו עם נופים טובים בהרבה על האוקיאנוס עם דולפינים ששוחים על ידי! מול המקום בו היינו מונחים וצפו בדולפינים, הייתה גבעה אחת נוספת כמו גם כדי להגיע אליה, היינו צריכים להתנדנד במורד ההר (היינו מחזיקים חבל כבלים לבטיחות), לטפס במורד עץ אחד סולם, חוצה את השביל הסלעי הצר המקשר בין שני ההרים כמו גם לטפס במעלה סולם עץ אחד נוסף.

זה באמת היה עטיפה עצבית עם זאת בעידוד כלשהו של ניק, הצלחתי לעשות את זה. הייתי כל כך מרוצה שאנחנו מאדה המאמץ הנוסף להגיע לשם. בעת תרמילאים, כמה מהחוויות הטובות ביותר שיכולות להיות לך הן בדרך כלל אלה שלוקחים קצת מאמץ להגיע אליהם. לאחר שהלכנו לאורך הצוק/ההר הקטן, שמנו לב שכאשר הגלים המשמעותיים התנפצו פנימה, ריסוס מים ענק שנורה באוויר. חקרנו את זה קצת יותר רחוק כמו גם מסתבר שזה היה חור שביתה! מעולם לא ראינו אחת קודם. הסיבולת כמו גם מהירות הגלים שנכנסים, מכריחים את המים עם מעט חור בסלעים, ומפעילים ריסוס משמעותי של 30 רגל, כלומר אפקט חור מכה. צפינו בזה קצת כמו גם הגענו חזרה לעבר הבית שלנו. יום מצוין.

חוף שני יפהפה, פורט סנט ג’ון, דרום אפריקה
דרייט הולך לאורך חוף שני מקסים, פורט סנט ג’ון, דרום אפריקה

הכנו איש חול על החוף! פורט סנט ג’ון, דרום אפריקה

טיול בסולם כדי להגיע לחור השביתה, פורט סנט ג’ון, דרום אפריקה

טיולים בחזרה מהחור, פורט סנט ג’ון, דרום אפריקה
חור מכה! פורט סנט ג’ון, דרום אפריקה

נהנה משקיעה אפריקאית מדהימה. פורט סנט ג’ון, דרום אפריקה
הימים הבאים בילו בהרגעה כמו גם בביצוע סידורי התרמילאים שלנו: כביסה, בלוגים כמו גם קניות במכולת. ערב אחד התרמילאים שלנו סיפקו הסעות לקחת אותנו כמו גם אנשים אחרים שנשארים שם כמו מסלול אוויר ישן לשקיעה. השקיעה הייתה יפה, קצת סוערת, עם זאת, עדיין ממש נחמדה. נפרדנו מתפאורת הג’ונגל שלנו, כמו גם חזרנו לכביש המהיר לאומזומבה. הצלילה הייתה הבאה על סדר היום!

כמו הפוסט הזה? להצמיד אותו!

הצהרת אחריות: עזים בכביש הן שותף באמזון כמו גם סניף עבור כמה קמעונאים אחרים. המשמעות היא שאנו מבצעים עמלות אם אתה לוחץ על קישורים בבלוג שלנו כמו גם לרכוש מאותם קמעונאים.