סופי שבוע עם ברני!

האם פגשת אי פעם חבר מדהים בזמן הכביש ואז נפגשת איתם שנים אחר כך? הלכנו לבקר חברים בנסיעות באנגליה, אבל הפעם הגענו למישהו לבוא לראות אותנו!

אנו מסתובבים כבר 3 שנים וטרם יש לנו מבקרים … מה שמובן בזמן שהם ממש מתרמאים, אבל בהתחשב בכך שאנחנו גרים בסין כבר 9 חודשים ומוצבים במקום אחד, זו התקופה הטובה ביותר יש למבקרים, וכך הגיע חברנו הקנדי ברני.

פגשנו לראשונה את ברני בשנת 2011 במצרים. בילינו כמה שבועות יחד לפני שנפרדנו דרכים. לאחר מכן נפגשנו שוב בירדן לכמה ימים ואחרי זה בלבנון במשך שבוע. התארגנו שוב באותה נסיעה עולמית בנפאל! בילינו שם זמן ביחד לפני שנפרדנו את הפרידה הסופית שלנו (או כך חשבנו).

כמה חברים הכי טובים כאן! אותנו עם ברני ובן זוגו, טוני בנפאל
ברני נסע סביב SE אסיה במשך החודשים האחרונים ועשה טיול מיוחד לסין רק כדי לראות אותנו! לא ראינו אחד את השני כמעט שנה וחצי והיינו נוקשים למפגש מחדש.

פגשנו אותו בשדה התעופה בשנגחאי וכך התחלנו את שבועותינו של לחקור ולבדוק יחד. למרבה הצער, לא הצלחנו להוריד את סופי השבוע מהעבודה, אך עדיין הצלחנו ליהנות מאוד.

קו הרקיע הפופולרי בשנגחאי
בילינו 2 לילות במטרופולין המודרני של שנחאי משוטט באזור הזיכיון הצרפתי, העיר העתיקה, כיכר העם, רחוב ההליכה וכמובן, הבונד.

ניק וברני נהנים ממראות הבניינים הישנים על הבונד בשנגחאי
בדיקת העיר העתיקה בה אנשים קוצצים בשרים, תפרו נעלי עור, מכבסים כביסה ביד ושיפת תה היה החלק הטוב ביותר להיות בעיר הגדולה. היינו בשנגחאי כמה פעמים עכשיו ולעולם לא נמאס לנו בדרכיהם הנפלאים של האנשים באזור הישן של העיר.

חקר הנתיבים הישנים בשנגחאי

הצגנו את ברני בבירה של סין, צינגטאו, וכופתאות הפופולריות של שנחאי ולפני שידענו זאת, שני הלילות שלנו היו שם.

הכופתאות הפופולריות של שנחאי! כל כך טוב.
עלינו על הרכבת המהירה חזרה ליאנגזו והראינו אותו בביתנו. נהנינו מחבר לנגן גיטרה בבית קפה, אכלנו אוכל דונגבי והיה לנו בילוי גדול עם קבוצת חברים. כולנו צערנו בארוחה טעימה של סיר חם לפני שנסענו צעד על רחבת הריקודים בבר סמוך וניצחו כל משחק על שולחן הבריכה! ברני היה כריש בריכה באותו לילה.

נהנה מאוד בבר ביאנגזו
למחרת (אחרי קצת התחלה מאוחרת של היום!) עשינו את דרכנו לעיר העתיקה יאנגזו. העצים פורחים בתקופה זו של השנה ובכל רחבי התעלות היו נוף סנסציוני. זינקנו וזוגנו בכל דרכי הסמטה ולאורך התעלות לפני שעשינו את דרכנו חזרה לאוכל אוכל רגיל לארוחת ערב.

אדם לדוג לאורך התעלה ליד העיר העתיקה ביאנגזו
זה זמן האביב!
התלבטנו היכן לבחור בשבוע הבא שיצאנו מהעבודה וקיבלנו החלטה על האנגזו, וכל כך שמחים שעשינו! העיר המדהימה הזו נמצאת כ -300 ק”מ דרומה מעיר מולדתנו יאנגז’ו והיא ידועה באגם המסיבי והיפה שלה והעיר העתיקה שלה.

אגם האנגז’ו המערבי יפה
לא ראינו הרים או גבעות מזה זמן רב אז כשהגענו להנגז’ו היינו המומים לטובה מהגבעות השופעות והירוקות המקיפות את העיר. היו לנו כמה צ’אטים, אוכל רחוב טעים ובירות ותכננו להסתובב באופן חלקי סביב האגם המסיבי למחרת.

ניק מטייל בגבעות המקיפות את האנג’ואו ווסט לייק

המים היו צלולים, העצים היו כולם בפריחה והתושבים המקומיים מסתובבים באגם היו ידידותיים להפליא. לא יכולנו ללכת הרבה יותר מכמה צעדים בלי שמישהו רוצה לנסות לדבר איתנו ולצלם איתנו תמונה … כרגיל! בסופו של דבר התנערנו סביב מחצית האגם לפני שלקחנו לגבעות. לא ראיתי ירק כזה הרבה זמן, זה היה מדהים. הגבעות היו מנוקדות במקדשים וזה היה שקט, הנסיגה הטובה ביותר מהעיר.

עם צילום צילום עם תושבים מקומיים בהנגז’ו … אחד מהרבים!

למחרת הבנתנו להתמודד עם המחצית השנייה של האגם. יצאנו לדרך ונהנו עוד יום ברור, שטוף שמש ומדהים בהאנגזו.

ניק נהנה מיום באגם בהנגז’ו

במהלך הערב היה לנו אוכל מקומי, בקבוק יין לבן וברני אפילו דגמו את האלכוהול הסיני, Baijiu AKA, בנזין בבקבוק! עשינו את דרכנו לאזור האגם רק אניזמן למופע מים וקל, שלא ידענו אפילו עליה! זה היה גדול.

מופע המים על האגם בהנגז’ו

זה היה כל כך נהדר לצאת מיאנגז’ו ולחופשה נהדרת עם החבר שלנו ברני! הוא חוזר מחר לקנדה, אבל משהו אומר לי שנתראה שוב בעתיד הקרוב …

כמו הפוסט הזה? להצמיד אותו!

הצהרת אחריות: עזים בדרך היא מקורבת באמזון וגם שלוחה עבור כמה קמעונאים אחרים. זה מציין שאנו מרוויחים עמלות אם תלחץ על קישורים בבלוג שלנו ורוכשים מאותם קמעונאים.