גווילין, סין: בדיקת טרסות האורז של עמוד השדרה של הדרקון

הראינו בגווילין ונבדקנו לחלל הנחמד, הגדול והנקי שלנו בהוסטל הנוער של Backstreet. אידיאלי התחלנו לדבר עם אנשי הארגון על טיול לטרסות האורז של עמוד השדרה של הדרקון, מראה מחוץ לגווילין שהפך את האזור הזה למפורסם. לכן לא נרשמו שום תיירים אחרים לטיול שרצינו. המון אנשים עומדים במנהיג בטיול מודרך סביב הטרסות בהן אתה מסתובב לנקודות מבט שונות על ידי מגהפון הרגיל המציג את מדריך הטיולים הסיני. ניסינו פשוט להגיע לטיול שם למעלה, לטייל עם כמה כפרים בטרסות, לבדוק את הנוף את נקודות בעצמנו, כמו גם אז חזרו לטיול לגווילין. למרבה המזל זה היה יום רביעי, כמו גם יום רביעי הוא “ליל כופתאות” בהוסטל הנוער של Backstreet, כך שהיה לנו זמן רב לשוחח עם תרמילאים אחרים כמו גם לאחד את 6 האנשים הדרושים למילוי הנסיעה.

לומד בדיוק איך להכין כופתאות

הכנת כופתאות בהוסטל
ליל כופתאות היא פעילות בולטת בהרבה מההוסטלים הטובים ביותר בסין כמו גם בתי הארחה. זו הפעם הראשונה שהתמזל מזלנו כדי להופיע בליל הכופתאות, כמו גם הבנתי במהירות מדוע גלגול בצק, מילוי לחמניות כמו גם לרדת, בסופו של דבר היה רעיון כה בולט. אהבנו את זה. זה סיפק לכולם בהוסטל אפשרות לקשר כמו גם להחליף סיפורי נסיעות, זה גם סיפק לכולנו אפשרות לדבר עם אנשי הסינים בהוסטל, שנראה היה שכולם אוהבים את כופתאות כמו שעשינו. היינו צריכים להכין כ -200 כופתאות כמו גם לאחר שהאנשים אידו אותם, כולנו אכלנו אותם סביב שולחן ענק כמו גם ארגנו את הטיול שלנו למחרת. בסופו של דבר קיבלנו קבוצה די נהדרת יחד כמו גם קיבלנו החלטה לעזוב למחרת בבוקר בשעה 8 בבוקר.

אנחנו נהנים מהמוצר שהושלם עם כולם
התעוררנו לקצה הקצה של טיפות גשם על גגות הפח בחוץ. הסתכלנו החוצה לראות ערפל ערפילי ועבה שעוטף את העיירה, אולם כולנו אמרנו לעצמנו שזה ייעלם כשנפגענו להרים כמו גם טוב יותר לטרסות האורז. כולנו נערמו לטנדר הזעיר, 2 קנדים (ארה”ב), 2 אמריקאים, 2 איטלקים, 2 סלובנים, אוסטרי 1 כמו גם בחור סיני אחד, פיניקס, שקיבלו החלטה לקחת על עצמו להיות מדריך הטיולים שלנו, למרות שארגנו טיול זה כדי למנוע מדריכי טיול. בכל אופן, כשהם מראים בראש הגשם נשפך כמו גם האפשרויות שלנו אפילו לראות טלאי אורז אחד נראים קשים. אני מבין שזה נראה כאילו היה לנו הרבה מאוד מצב מזג אוויר לקוי לאחרונה, כמו שיש לנו, אולם להגנת המזל שלנו, עמוד השדרה של הדרקון רואה גשם רב מדי שנה, כך שהגעתנו לא הייתה ממש לא מתוזמנת ו למרות ערפל שמנע מאיתנו לראות 10 מטרים לפנינו, ירדנו בכפר פיגאן. הדרך לדקסאי הייתה סגורה בגלל מגלשות היבשה ולכן לא הצלחנו ללכת לנקודת המבט הפופולרית ביותר, עם זאת נאמר לנו שפיגאן היה טוב באותה מידה, אם כי כפי שאתה יכול לראות בתמונה זו, הנופים היו פחותים מ מצוין בזמן הגעתנו.

חח, רקע מצוין!
פיניקס השתלטה מייד, חרדה שאם אנשים לא יוסעו בחפיסות אז מישהו עלול לסטות ולהיפגע. הסינים פשוט לא יכולים לעלות על עולם בו אנשים מטיילים באופן עצמאי. הוא הוביל אותנו באותה מידה כמו נקודת המבט העליונה בה זכינו לערפל צפוף הרבה יותר. קצת מנוטרל, כולנו ישבנו בבית הקפה כמו גם נהנו מארוחת הבוקר שארזנו לטיול שלנו, שברור שלא היה מתרחש היום. הגשם נשפך במשך כמה שעות, אולם בכל זמן מה הערפל היה נפרד מעט כמו גם אנו עשויים לראות כ -10 מ”ר אורז, כך שכולנו מיהרו להסתכל כמו גם תמונה גרועה לפני כן חוזר לבית הקפה היבש. טרסות האורז של עמוד השדרה של הדרקון דומות לטרסות שהצבינו לראות בבנאווה, הפיליפינים. פעולות גדולות של הנדסה אנושית שנחצבו מצדי ההרים אינספור שנים אחורה וכן נעשה שימוש לאסוף סין של הרבה תבואה, אורז יקר. ראינו המון תמונות של אזור זה כמו גם היינו מאוד אקסטטיים לראות אותם בעינינו, במיוחד לאחר שחסר לנו בנאוי בגלל מזג האוויר.

זה נועד להיות אחת הנקודות הטובות ביותר! מכוסה לחלוטין בערפל בתחילת הטיול

השקפה זו משתפרת עכשיו הרבה יותר

הטרסות מתחילות להראותעצמם
ובכן, סבלנות השתלמה, הסתבכנו בחלק העליון במשך כשלוש שעות כאשר לבסוף האלים הערפל מחאו כפיים להתמדה שלנו, כמו גם נפרדנו את הערפל כדי להבטיח שנראה איזו השקפה מדהימה שחסר לנו. טרסות אלה גדלות עד 1000 מ ‘כמו גם מדהימות באמת. השתקפות מסנוורת זרחה את המים הרגועים של הזכוכית שבילסו בעיצובם בצורת כף. מראה שווה לחכות. בעוד שהערפל הרים את כולם צילמו הרבה תמונות שכן מהירות התריס שלהם תאפשר להם, חרד שהערפל המסנוור יחזור. אחרי שכולנו היינו מרוצים שיש לנו את התמונות שנסענו ממש לכאן, נערמנו חזרה לאוטובוס כמו גם יצאנו לארוחת ערב. המדריך שהוכרז על ידי עצמו, פיניקס, נבח את הזמנות האוכל שלנו באגרסיביות לאנשי הצוות במסעדה, כמו גם ברגע שהיה לנו שולחן מלא אוכל סיני טעים, או “אוכל” כפי שהוא מובן בסין. כולנו החלפנו סיפורי נסיעות כמו גם פיניקס לימדו אותנו קצת על התרבות הסינית. כל היום היה נהדר, כשמצב מזג האוויר היה גרוע, העסק היה מצוין כמו גם כשהשמש יצאה הנופים היו סנסציוניים. טרסות האורז של עמוד השדרה של הדרקון חיו לחלוטין כמו ההייפ כמו גם להיות על מסלול הסין של כולם.

הנוף הטוב ביותר של טרסות האורז

ליידי הכפר מבשלת את האורז הסטנדרטי עטוף בעלים

מקדשים נדלקו בלילה על האגם בגווילין

צ’ילים חמים טריים נקצצים
כמו הפוסט הזה? להצמיד אותו!

הצהרת אחריות: עזים בכביש הן שותף באמזון כמו גם סניף עבור כמה קמעונאים אחרים. זה מציין שאנו מבצעים עמלות אם תלחץ על קישורים בבלוג שלנו כמו גם לרכוש מאותם קמעונאים.